zondag 9 februari 2014

Parijs...Paris

Parijs...wat kan ik zeggen...ik heb zó genoten! Ik heb weer blogvoer voor wéken :-). Ik zal moeten selecteren - en begin maar meteen! Ik ging niet voor het werk deze keer, we hebben l 'Aiguille en fête overgeslagen. Daardoor kon ik drie dagen logeren bij Pierre en Michèle, wat geweldig was, en met vriendin Renée op stap, naar de beurs, maar óók aan de wandel. 
Door de straten van Parijs...en die hebben zó'n bijzondere sfeer. 
Die sfeer is geweldig weergegeven in dit boekje met borduurpatronen. Uiteraard ging ik voor de bijl :-)!

Paris...what can I say..I have enjoyed it so much! I can write about it for weeks. I will have to select...and start right away. I didn't go for work this time, we skipped l'Aiguille en fête. It gave me the possibility to stay at Pierre & Michèle's, which was fantastic, and enjoy the city with my friend Renée. We walked along the streets of Paris and the atmosphere is very special. This atmosphere is very well presented in this book with embroidery patterns. Ofcourse...I bought it.




Of ik ooit metrokaartjes ga borduren...ik weet het niet, maar ik vind het een ongelofelijk leuk boek.
If I am ever going to embroider metro tickets...I don't know, but I love the book. 


Dit is ook gewoon gek. De souvenirs zijn soms te lelijjk voor woorden, en is er op zijn zachtst gezegd wat overload qua Eiffeltoren, maar dit kleine dienblaadje mocht mee naar huis.
This is a crazy object. The souvenirs are ugly most of the time, and there some overload concerning the Eiffel tower - but I took this small tray home. 


en dan maar meteen even de 'buit': lapkes en lapkes :-)
and these are some of the things I found: fabrics

en een schattig doosje dat ik cadeau kreeg- mét Eiffeltoren haha!
and this was a present: a cute box with pins...with the Eiffel Tower haha!

6 opmerkingen:

KijkDaarIs zei

Whow...wat zul je het leuk hebben gehad....en wat heb je er véél gezien!!!..;0)
Heerlijk van die uit stapjes..geniet nog maar lekker na..
Woensdag hoor ik vast nog wel wat verhalen van je.....dan kom je gezellig in Zutphen!!!...;0))))

Berna zei

Heerlijk om nu eens niet te hoeven werken in Parijs.
Leuke buit.

Sis Voorn zei

Naar Parijs voor lapjes.... Dat lijkt me nou eens wat ;)
Neem manlief mee.... Want Parijs zonder liefde....da's ook niks ! ;)

Judith zei

Volgens mij zijn we massaal aan het borduren geslagen. Wat heerlijk dat je zulke fijne dagen hebt gehad.

Annelies zei

Wat goed dat je geweest bent !

betty prins zei

Wat een leuke foto's en prachtige lapkes.... ik heb aan je gedacht, wat zal het gezellig zijn geweest daar in Paris...