woensdag 15 januari 2014

Gevonden - found it

Al een poosje was ik op zoek naar het boek van Gwen Marston - Liberated Quilting.

 Naast het traditionele werk hou ik er ook erg van om zo af en toe uit de band te springen. Gwen Marston is voor mij  heel inspirerend. Ik had 'Liberated String Quilts' al maar wilde toch ook graag dit boek. En..na een tip van Joes: gevonden voor niet al te veel. En daar ben ik blij mee want dit boek ging een tijdje geleden voor 100 dollar van de hand!! 

For some time I was looking for this book. I like the traditional but I also like to go out of the box. Gwen Marston's work  is very inspiring I think. I already had 'Liberated String Quilts' but also wanted this one. Joes gave me a tip and I found it for a reasonable price. Which I like very much because some time ago it was available for about 100 dollars!

3 opmerkingen:

KijkDaarIs zei

Bofferd!!!..;0)))
Fijne dag en werk ze...

marianne zei

En nou ....plannetjes maken :-))






















dutch quilt cat zei

gefeliciteerd met dit geweldige boek