donderdag 9 januari 2014

Even een beetje stil..a little quiet..

Het zou vreemd zijn als ik hier op dit moment zou bloggen over lapjes en andere triviale zaken. Normaal gesproken beheersen die voor een groot deel mijn leven. Over keuzes, welke lapjes wel of niet, wat ga ik maken, hoe schiet het op en wat al niet meer. Maar deze week is het even anders. Het nieuwe jaar is met horten en stoten begonnen. Twee voor mij dierbare mensen zijn getroffen door ziekte. En dat is enorm schrikken. In dezelfde week is er een baby geboren en komt er nog eentje aan. Wat een contrast.
Het drukt je weer even met je neus op de feiten - we zijn kwetsbaar en we kunnen alleen maar proberen er het beste van te maken. Pluk de dag en geniet van wat je hebt!

It would be strange if I would talk about fabrics and projects now. The year has started somewhat strange. Two people who are close are seriously ill and it shocked us hard. In the same week a baby was born and another one is on its way. Such a contrast. It shows you how vulnarable we are. we can only try to make the most of it and enjoy life to its maximum!

15 opmerkingen:

Else zei

Sterkte!

Sis Voorn zei

Sterkte Elsbeth !

Guusje, zei

Veel sterkte.

betty prins zei

Ach Elsbeth, sterkte meis, met de zieke dierbaren.

Sophie's Stitches zei

Ach joh meisje wat een berichten! Ik leef met je mee want voor wat betreft het slechte bericht zit ik met een dierbare in hetzelfde schuitje.

Elsbeth zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Elsbeth zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Elsbeth zei

Heel lief! Degenen die het betreft hebben het moeilijker, ze zijn steeds in mijn gedachten!

Tamara zei

Mooi verwoord! Sterkte! Zie je snel.

Anoniem zei

Sterkte en natuurlijk ook voor je dierbaren.

Rennie zei

Mijn gedachten zijn ook elke dag bij onze vriendin. Het maakt je weer even bewust van het feit, dat het morgen zo maar anders kan zijn met je!

Judith zei

Deze dingen komen altijd onverwachts, dat ze maar weer snel helemaal beter mogen worden!

Ans zei

Veel sterkte!

Toos zei

Ach meissie, heel veel sterkte. Het is allemaal zo dubbel. Pas goed op jezelf

sylvia zei

zo is het, tel je zegeningen!!
groetjes, Syl