vrijdag 18 oktober 2013

Veldhoven

Vandaag had ik even gelegenheid rond te lopen op de beurs en foto's te maken.
Altijd leuk en gezellig!
Today I was able to walk around and take some pictures. Always a pleasure!
Ria en Marga, en de kleindochter van Ria bemannen de stand van de Stichting Verdanda, helemaal in de stijl van Haloween.
Ria and Marga and Ria's granddaughter took care of the booth for 'Verdanda' - in Haloween style.

De 'redactie charm quilt', jaren geleden bij mij thuis in elkaar gezet, brengt prettige herinneringen naar boven aan de tijd dat ik meewerkte aan Quiltnieuws!
The quilt for the Dutch Quiltersguild was pieced together in my house and brought back nice memories from the time that I volunteered for 'Quiltnews'.

En deze dan...de quilt van Trees Bol met maar liefst twéé rozetten!
This quilt received two prices, bravo Trees Bol!
 
Voordat de beurs opent, leest Gerda nog even een krantje..ff kijken hoe het is met de Nikei index ;-))
Gerda is checking the Nikei index just before the doors opened ;-)
 
 

3 opmerkingen:

Sis Voorn zei

Ziet er zeer gezellie uit daar bij jullie ;)
Hoop jullie zondag te zien....

Rennie zei

Zo te zien hebben jullie pret. Ik zie zoveel mooie en leuke dingen. Tot zondag.

quilting Jeannet zei

Elsbeth, het was goed je gezien en gesproken te hebben, en ik ben nog onder de indruk van je mooie vintage jurk.......